Re: wydajność grafiki

On Thu, May 05, 2005 at 07:04:48PM +0200, Piotr Patan wrote:
> Ma, ma! Jeśli kabel jest UATA100/133 czyli 80 żyłowy i płyta główna
> (kontroler musi portafić to zrobić) i urządzenia pracują w trybie CS (Cable Select)
> Kabel często ma wtedy wtyczki w rożnych kolorach

Ja mam kabel 80 żyłowy (nie wygląda na CS) i spokojnie żąglowałem dyskami,
aż ...

... jeden jedyny dysk: MAXTOR 40GB (w zabawie były jeszcze WD80, Seagate
40GB oraz Samsungi 80 i 160 GB) po wpięciu na środkową wtyczkę zawsze, bez
względu na stan jumperów, zawsze meldował się jako slave ...

... a bios zachował się super ciekawie, mając jeszcze na końcu kabla jako
slave Samsunga 80GB zaraportował jeden dysk slave o pojemności 120 GB!!!

Nie bawiłem się tym dłużej, bo na dyskach miałem cenne dane, ale szok był
przeogromny.