Re: wydajność grafiki

On 5/4/05, Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> wrote:

> Bo po restarcie zapewne jednak by default ustawia Ci -d0. Z moich
> doświadczeń wynika, że lepiej jednak w kernelu _wyłączyć_ DMA by default
> i ten multi-mode, tak aby mieć pełną kontrolę z ręki przy pomocy hdparm.
> Choć oczywiście doświadczenia innych mogą się różnić.

> Może być, aczkolwiek przynajmniej eksperymentalnie (po wyeliminowaniu
> innych przyczyn, o czym poniżej) warto sprawdzić to na 2.6.

jesłi chodzi o ten log i ten z BAD CRC, jeśli nie będzie ci od tego
stawać maszynka to się tym w ogóle nie przejmuj. Włożyłem do kompa
Pentium 75 Dwa dyski 120 GB na kontrolerze Raid na module hpt37x .
Sarge na takim sprzęcie powinien się włączać z minute lub dwie, na tym
się włączał z powodu powyższych logów około 5 minut i stawał co
chwile. Potem gdy już wstał (komputer jest używany do backupu, więc
kilka giga transferu dziennie) nie było żadnych problemów, działająca
udma, transfer między dyskami taki jak pod jakimś najnowszym sprzętem.
Tak to wyglądało u mnie, na zwykłym ide też może być podobnie.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz