Re: wydajność grafiki

On Tue, 3 May 2005 21:55:14 +0200, Marcin Sochacki wrote

> No to daj -d0, ale generalnie to oznacza że:
> 1) nie masz dobrego sterownika do IDE w kernelu (nie obsługuje poprawnie
>    DMA) -- wszelkie nowe wynalazki tajwańskie mają na tak na
> początku,   dobrze byłoby sprawdzić czy zaznaczyłeś natywne wsparcie
> dla swojego   kontrolera IDE. Jeśli tak -- można spróbować z
> najnowszym możliwym   kernelem (o ile już takiego nie masz). 2) masz
> skopany/niedociśnięty kabel IDE.
>
> Ew. podaj wynik "lspci" oraz "grep -Ei 'ide|hd|dma' /var/log/dmesg".

Jeszcze jedno mozliwe wytlumaczenie  (dla chipow via) mam 3 kompy na chipach
via i na zadnym nie dzialal mi poprawnie sterownik wkompilowany standartowo w
jajko. Ponadto wydaje sie to nieprawdopodobne, ale na starszych chipach musze
"zresetowac udma - wlaczyc wylaczyc i wlaczyc, inaczej podwiesza mi sie dysk
po dluzszej pracy. Probowalem kilkakrotnie zainstalowac na jednym z kompow cos
redhatopodobnego i nie moglem, bo po prostu wieszal mi sie dysk. Rozwiazanie
takie znalazlem gdzies na grupach i od kilku lat dziala.

Pozdrawiam
Michał Prokopiuk

--
mailto: michal@linuxstuff.pl