Re: wydajność grafiki

On Tue, May 03, 2005 at 08:19:55PM +0200, Marcin Landowski wrote:
> Zrobiłem i...
> ...teraz walą mi na konsoli co jakiś czas takie komunikaty:
> ide0: reset: success=0x84 { DriveStatusError BadCRC }Error }
>
> Jak to odkręcić teraz, bo nie da się z konsoli korzystać?

No to daj -d0, ale generalnie to oznacza że:
1) nie masz dobrego sterownika do IDE w kernelu (nie obsługuje poprawnie
   DMA) -- wszelkie nowe wynalazki tajwańskie mają na tak na początku,
   dobrze byłoby sprawdzić czy zaznaczyłeś natywne wsparcie dla swojego
   kontrolera IDE. Jeśli tak -- można spróbować z najnowszym możliwym
   kernelem (o ile już takiego nie masz).
2) masz skopany/niedociśnięty kabel IDE.

Ew. podaj wynik "lspci" oraz "grep -Ei 'ide|hd|dma' /var/log/dmesg".

Wanted