Re: Dziwne zachowanie apacza...

On Tue, 03 May 2005 18:44:53 +0200, Rafał Rawicki wrote
> Stoi u mnie na kompie apache z debianowej paczki (1.3.33), mogę się
> do niego dostać od siebie bez problemów... czasami udaje mi się
> także obejrzeć zawartość ze szkoły, jednak nikt z moich znajomych
> połaczyć się nie może (ja też z ich kompów próbowałem i nic...) w
> tym czasie komp na pingi odpowiada wiec do sieci jest podłączony...
>
> Da się to jakoś naprawić? Bo po co mi apache tylko na sieci lokalnej
> :)

Sory, mialo isc na liste:
W zasadzie nie podales zadnych informacji, ale niech CI bedzie..

Zakladam, ze 84.205.176.45 to Twoj adres IP. Na tym adresie na porcie 80 nie
slucha nic dodaj wiec wpis:

Listen 84.205.176.45:80
NameVirtualHost 84.205.176.45:80

I nastepnie dodaj sobie wirtualnego hosta do apacza

<VirtualHost 84.205.176.45:80>
DocumentRoot /sciezka/do/katalogu/strony
ServerName nazwa.domeny.pl
ServerAlias www.nazwa.domeny.pl
</VirtualHost>

I przeczytaj choc skrawek manuala i jak zglaszasz blad, opisz co sie dzieje.
Powyzsze wpisy nie gwarantuja sukcesu - nie wiem dokladnie co sie u ciebie
dzieje i jaka masz konfiguracje apacza

Pozdrawiam
Michał Prokopiuk

--