Re: wydajność grafiki

On Mon, 2 May 2005 16:08:07 +0200, Marcin Landowski wrote

> ao=sdl vo=sdl

Ja na p450 z 256 ram odtwarzam z vo=xv i dziala ok. KOmp jest dodatkowo
obciazany, bo spelnia funkcje serwerowe.

> Qrczę, wydaje mi się że tak...
> ...ale jak to sprawdzić?
> Kompilując jajeczko zawsze "każę włączyć" DMA :-)

Sprawdz to wydajac polecenie hdparm /dev/hdx. Jezeli wlaczyles wsparcie dla
UDMA w jajku sprawdz:
hdparm -tT /dev/hdx
potem wlacz udma:
hdparm -d1 /dev/hdx

> Eeee... nie znam tych zaleceń. Czytałem tylko artykulik "oglądamy filmy
> pod debianem" na debianusers.pl
> Wielkość dokumentacji mplayera po prostu mnie przeraziła, ja zwyczajnie
> nie mam czasu tego wszystkiego czytać :-(

O rtc tez nie slyszalem, ale obawiam sie ze nikt nie ma czasu czytac, a
czytaja :).

> To jak toto zrobić?

> Bozia, ja totalnie nic nie wiem o konfiguracji mplayera.
> Myślałem, że po zainstalowaniu po prostu będzie działał zadowalająco.
> Muszę poszukać jakiegoś skróconego opracowania o konfiguracji, bo przez
> całą dokumentacje na pewno się nie przebiję.

Fragmentow o instalacji jest moze 3 strony - sciagasz kodeki ze strony
mplayera, wrzucasz do podanego katalogu i juz. Potem najprostsze:
./configure --enable-gui language=pl (chyba tak - ni pamietam)
make
make install

i dziala :)

Pozdrawiam