Re: Jaka komórka?

Dnia piątek, 29 kwietnia 2005 18:44, Hubert Lautenszleger napisał:
> Witaj Listo!
> Wiem, że pytanko bardziej pasuje na powiedzmy liste
> mobile-linux@cos.tam.org - lecz w Was największe mam zaufanie!!!
> Niedługo wkracza czwarty operator gsm co, przynajmniej u mnie; znacznie
> przybliża zakup lepszego telefonu po niższej cenie.
> Tak jak czytam dokumentacje gnokii to załamuje mnie mała paleta
> obsługiwanych nowych modeli. A tu trzeba przecież zgrać komórkę z Debianem.
> Pytanko:
> jAKIE MACIE DOŚWIADCZENIA Z WŁASNYMI TELEFONAMI I KOMPATYBILNOŚCIĄ Z
> [...]
witam
u mnie wraz z debianem pracuje sony ericsson P800, moze nie jest najnowszy,
acz ma rownie wiele funkcji co takowe aparaty. telefon jest dostarczany ze
stacja wpinana w PC za pomoca usb i choc jest wykrywana zestawic polaczenia
mnie sie nie udalo, za to dobrze dziala polaczenie przy pomocy BT opartego
o bluez. bezproblemowo dziala przesylanie danych /w obydwie strony /,
ale sa pewne klopoty w zestawieniu polaczenia w taki sposob, ale na fonie byl
dostep do internetu /problem z dnsem/. jest na sieci kilka stron z opisem
'linux+p800'. dziala z kdebluetooth, takze z obsluga BT pod gnome.ogolnie
mocna 4.
pozdr.
ireo