Re: dctc

On 4/24/05, trionet@o2.pl <trionet@o2.pl> wrote:
> czesc chcialem sie polaczyc klijentem dctc
> dctc -n [op]trionet -g adres.huba.pl
> próbowalem cos takiego niby laczy ale wogóle nie pyta o haslo wie
> ktos jak sie poslugiwac dctc man mi za wiele nie mowi :(
> a moze ktos zna innego bardziej przyjaznego klijenta dc na shell ?
z tego co się orientuję to wszelkie klienty dc na shell służą TYLKO
programom typu Valknut (były dcgui-qt). Nie służą do używania jako
powiedzmy "stand-alone" :)
A uważam tak dlatego że swego czasu się tym bawiłem (teraz tylko
valknut) i prawie z żadnym hubem połączyć sie da przy domyślnych
opcjach bo odrzucają one wersje dctc (natuarlnie da się to zmienić).

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz