Re: Dźwięki w Debianie

JRX kiedys napisal:

> Witam!
>
> Niby działa mi dźwięk na Deibanie, ale mam z nim parę problemów:
> 1) Czy nie można uruchomić paru programów odgrywających dźwięk na raz?
> Na windzie możliwe było puszczenie sobie muzyki w tle i np. uruchomienie
> gierki. Chwilowo coś takiego u mnie nie przechodzi. Jedno albo drugie
> jest wtedy "głuche". Może trzeba coś zmienić w plikach konfiguracyjnych,
> czy mam się z tym pożegnać?
> 2) Ogólnie odtwarzam muzykę korzystająć z Rythmboxa, ale czasem jak
> skorzystam z innego programu np. XMMS, to po paru sekundach odtwarzania
> [...]

Jesli nie korzystasz z ALSY to mozesz zapomniec o kilku zrodlach naraz.
Nieoceniony duet: alsa+arts (jako demon dla xmms'a, gsteramer'a i innych).
Jezeli korzystasz z ALSY, to upewnij sie, ze nie masz poprawna emulacje OSS
i zajrzyj na strone

http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/asoundrc.php?module=Generic