Pingwinaria-2005.

Witam Wszystkich.
Na poczatku pragne podziekowac Zarzadowi PLUG za
ulatwienie mnie w uczestnictwie w teggorocznych
Pingwinariach. Mielismy duzo bardzo ciekawych prelekcji.
Dla mnie najciekwasze byly "Systemy na dloni" Adama Manczuka i
"Linux w urzadzeniach WLAN na przykladzie RTL 8181" Marka
Michalkiewicza.
Inne prelekcje oczywiscie rowniez ciekawe.
Przy okazji poznalem kilku nowych kolegow. Ponownie spotkalem sie
z kolegami, ktrych 2 lata wczesniej poznalem na Jesieni Linuxowej.
Bylismy w bardzo przyjemnym hotelu. Wyzywienie wyjatkowo dobre.
W restauracji hotelowej mielismy szwedzki stol.
Na poczatku otrzymalismy ladne teczki z materialami konferencyjnymi,
huby USB z podgrzewaczami do kubkow ( o nich napisze nieco wiecej
pozniej o ich elektronice.) i identyfikatory na PLUG-owych smyczach.
Pozatym mozna bylo pozwiedzac Krynice Gorska.
Pomimo, ze milem dosc dluga podroz z Gdanska ok. 14 godz,
ktora przy moich ograniczonych mozliwosciach w poruszaniu sie
byla nieco meczaca z Pingwinariow jestem bardzo zadowolony.
Zapraszam do obejrzenia zdjec moich i kolegow. Przygotujcie sie na
dluzsze ogladanie. :)
http://linux.gda.pl/Pingwinaria_2005-KZubik/
http://linux.gda.pl/Pingwinaria_2005-Peter/
http://linux.gda.pl/Pingwinaria_2005-Lenyo/
http://7thguard.net/news.php?id=4523
http://pingwinaria.7thguard.net/
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0