Re: Konflikt vim i kde

On Tuesday 19 of April 2005 22:28, Hubert Lautenszleger wrote:
> [...]

Hm. No niewiele można z tym zrobić. Kwestia taka, że kvim został porzucony. W
chwili obecnej zależności powinny "zachowywać" się normalnie.

vim (1:6.3-068+4) unstable; urgency=medium
  * Norbert Tretkowski <nobse@debian.org>:
    + Removed all kvim related packages, the code is no longer maintained.
      Sorry. (closes: #234455, #237385, #283765, #293110, #194449, #205586,
      #266431, #272621, #294848, #245006, #194964)
    + Removed patch 401_gcc4.diff, it modified kvim code which is no longer
      available.
    + Added NEWS file, so people upgrading to this version getting informed
      about the kvim removal.

> Może zaciekawi Was zachowanie kvim pod Sarge_ - Official Snapshot
> 23-03-2005.
> Po odpaleniu okienko kvim poprawia mi humor ciągłą zmianą rozmiaru mniej
> wiecej z prędkością odświeżania ekranu. Wyłączanie [x] czy też Alt+F4 nie
> daje rezultatu a po eksterminacji xkillem najlepiej jest się ponownie
> zalogować. Zapobiega dziwnemu zachowaniu innych kprogramów.

Ten błąd był ogólnie znany (bo się pojawiał) i nikt nie potrafił/nie chciał go
poprawić. To samo z "popsutymi locales w kvim". Ale kvim'a już nie ma, więc
nie będę się nad jego błędami dalej rozwodził ;-)

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]