Re[2]: Debian + qmail+mailbox jaki imap

Witaj Andrzej,

W Twoim liście datowanym 18 kwietnia 2005 (19:09:17) można przeczytać:

AD> coś kręcisz, co mają do tego maildiry?
AD> userzy korzystają z imap/pop3 i nie mają pojęcia
AD> czy korzystają z mboxów czy maildirów.

elm - taki shelowy program pocztowy nie obslugujacy maildirow

AD> jest to jakiś argument, choć taki sobie...

bardzo wazny bo ja trzymam archiwa w postaci skrzynek na cd a nie w
programie pocztowym

AD> u mnie się tworzą automatycznie.

hmm mam kilkaset starych kont ktore sa i beda jeszcze dlugo aktywne
i jakos nie chcialy mi sie tworzyc same dla tych starych kont - moze
nie umiem ale chyba po to jest ta lista zeby sie nauczyc

AD> hmm... SOA#1
AD> połączenie mboxów z imapem (nie mówiąc o qmailu) jest jakieś
AD> takie sztuczne.

jak to mawiaja klient i rynek decyduja o popularnosci
ja sie uparlem na qmaila bo jest szybki i bezpieczny
klienci uparli sie ze nie beda uczyli sie nowych programow pocztowych
wiec pogodzilem diabla ze swiecona woda

--
Pozdrowienia,
 Sebastian