Re: Re[2]: Debian + qmail+mailbox jaki imap

On 4/18/05, Sebastian P. <seeb1@tlen.pl> wrote:
> Witaj Andrzej,
>
> W Twoim liście datowanym 18 kwietnia 2005 (06:27:10) można przeczytać:

> 1. przyzwyczajenie klientow do do klientow pocztowych
> 2. czesc ludzi sciaga poczte do archiwizacji w formacie skrzynki
> unix(ich progamy pocztowe importuja to bez problemu jak moj)
> 3. nie lubie zakladania katalogow maildir
>
> od jakiegos czasu walcze wlasnie z courier-imap i wiewiorcza poczta
> nadal nie chodzi.

nie pamietam linka, ale openwebmail chodzi u mnie na popa3d, na sarge.
Zrobiłem paczke z jakiś dziwnych źródłeł (nie moge ich teraz znaleźć)
.. Z openwebmaila jest wyjątkowo zadowolony. Przedtem miaęm couriera.
Też działało...

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz