Re: Konflikt vim i kde

Dziękuję za chęć pomocy.

Użytkownik Andrzej Mendel napisał:
To dlatego, że do archiwum sarge został wrzucony kvim, który wymaga
innej wersji vima, niż jest dostępna (albo też weszła nowa wersja vima,

Też tak myślałem ale sytuacja trwa od tygodnia i o dziwo na polskich debianowych grupach nie zauważyłem tematów z tym związanych.

nie wiem dokładnie, nie korzystam z kvim). Przydałoby się zrobić z tego
bugreport.

	Ja też nie używam ale kde wymaga ;/. A bugreport spróbuję wysłać.

Zdaje mi się, że dselect bardzo marnie radzi sobie z zależnościami,
lepiej znacznie korzystać z aptitude. Dlatego też może się kaszanić przy
ctagas i vim-doc

	Niestety aptitude nie pomógł ;/.