Re: Konflikt vim i kde

To dlatego, że do archiwum sarge został wrzucony kvim, który wymaga
innej wersji vima, niż jest dostępna (albo też weszła nowa wersja vima,
nie wiem dokładnie, nie korzystam z kvim). Przydałoby się zrobić z tego
bugreport.
Zdaje mi się, że dselect bardzo marnie radzi sobie z zależnościami,
lepiej znacznie korzystać z aptitude. Dlatego też może się kaszanić przy
ctagas i vim-doc

--
Andrzej "Łoś" Mendel
MC - Warszawa