Re: witam wszystkich

Dnia środa, 13 kwietnia 2005 10:09, Paweł Żurawiak  napisał:
> Witam:)
>
> witam wszystkich na liście, niedawno zapisałem się na tą liste i zaczełem
> przygode z linuksem, rozpoczełem od debiana, z tego co wiem to dla
> początkujących nie jest  zbyt łatwy. Chiałbym się spytać czy moge liczyć na
> wyrozumiałść i cierpliwość przy zadawaniu pytań,(które dla wielu mogą być
> laickie). Pozd PŻ
Pewnie, po to jest lista, tylko staraj sie najpierw sprawdzic czy nie masz
tego przystepnie opisanego krok po kroku zanim zadasz pytanie :)
Zapamietaj sobie kilka adresow:
http://www.debian.one.pl/ i oczywiscie:
http://www.debian.one.pl/index.php?url=6
poza tym fajny serwis masz tutaj:
http://www.dug.net.pl/
no i google.pl i archiwum listy, z ktorego wyniki i tak google Ci bedzie
wyrzucalo.
Pozdrawiam
Rafal Plesniak

Nowy York i Nowy Sacz - ta sama cena!