Re: problem z proftpd

On Mon, Apr 11, 2005 at 02:25:05AM +0200, bieniu gras wrote:
> debian SID
> proftpd 1.2.10-10
>
> problem wyglada tak ze laczac sie do ftp wyskakuje mi prosba o usera
> ale po wpisaniu usera rozlancza z serwerem
>
> syslog
>
> - FTP session opened.
> - ProFTPD terminating (signal 11)
> - FTP session closed.
>
> i niestety nie mozna sie zalogowac, a wczesniej wszystko dzialalo ok
>
> zrobilem manewr typu:
>
> apt-get remove proftpd
> apt-get install proftpd
>
> i problem zniknal ... hm tylko zastanawiam sie dlaczego on byl ?? hm
> [...]

Mogły być różne, od problemów ze sprzętem lub walniętej binarki, poprzez
konflikty w bibliotekach do modułów autoryzacji, po błędne
ustawienia+błąd w programie.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216