Kdevelop3 dla wytrwałych

Pliki config.log itd. mi pokazaly tylko błędy – po testach z kompilatorem i godzince z manem doszedłem do tego, iż problem polega na stosowaniu opcji –l w g++. Chodzi o to, iż istotna jest kolejność podawanych przez nia bibliotek. Muszą być one na koncu czyli:

g++ [jakies opcje] kompilowany_plik.cpp –lbiblioteka1 –lbiblioteka2

I tu rodzi się pytanie – jak w KDevelopie3 to zrobic, żeby opcje –l znalazly na koncu a nie np.:

g++ [jakies opcje] –lbiblioteka1 –lbiblioteka2 kompilowany_plik.cpp

lub inaczej, gdzie z palca wyedytować pliki (najlepiej jak najmniej tych plików, bo nie chce mi się poprawiac w 50 miejscach w 10 plikach – chyba ze je perlem potraktuje), żeby ten projekt się nie wywalil i żeby zaczęło się kompilowac.

Thnx