Brak trybu tekstowego

Witam wszystkich.

Jestem początkującym użytkownikiem Debiana i choć staram się wszystko uważnie czytać i nic nie schrzanić, czasem mi nie wychodzi. Wczoraj postanowiłem spróbować skompilować sobie kernela. Ściągnąłem ze strony www.kernel.org wersję 2.6.11 linuxa oraz dokument ze strony PDDP(Polish Debian documentation project) mający mie wprowadzić w tajniki jak to się robi. Okazało się to nadzwyczaj proste z tym wyjątkiem, że zgubiłem się gdzieś w gąszczu opcji i mam następujący problem: jak bootuje kernela przestają wyświetlać się znaki. Po jakimś czasie włacza się X i wszystko jest Ok, ale jak wciskam ALT+CTRL+F1 żeby wejść do trybu tekstowego, nic nie widze na ekranie. Wie ktoś może gdzie kopnąłem się podczas konfiguracji, jaką opcję powinienem zmienić?

Pozdrawiam,
JRX