Re: podproces pre-removal script zwrócił kod błędu 1

Witaj Piotr,

> a co zwraca
> apt-get -f install
Podobna odpowiedz co poprzednio (na dole), roznice sa tylko takie ze
apt informuje ze paczka nie zostala wpelni zainstalowana

> jak paczka ?? xserver-xfree86 ???
> jaki debian, etc.
xserver-xfree86
sid architektura amd64

> ....w moim przypadku pomogło kilka razy "na siłę" ale nie polecam...
wybierajac force (-f) nie wiele mi pomoglo, ciagle to samo.
Nie ma ratunku? trza zainstalowac ponownie?

PS. Problem powstal, poniewaz zaznaczajac paczki aptitude nie
oznaczyl mi biblioteki qt perl. zainstalowalem ja dopiero po bledzie,
ale wynik tego jest znany...

--
Pozdrawiam serdecznie:
 mons                            mailto:mons@op.pl