podproces pre-removal script zwrócił kod błędu 1

Witam,

Mam problem z odinstalowaniem pakieu i mam nastepujacy error:
---start
frontend: cannot connnect to X server
dpkg: bład przetwarzania xserver-xfree86 (--purge):
  podproces pre-removal script zwrócił kod błędu 1
frontend: cannot connnect to X server
dpkg: bład podczas czyszczenia srodowiska:
  podproces post-installation script zwrócił kod błędu 1
Wyst±piły błędy podczas przetwarzania:
---end

Czy da sie usunac i ponownie zainstalowac paczke? serwerow napenwo nie
mam uruchomionych... mam limit pobranych danych wiec nie chce ponownie
ciagnac calego debiana... w sieci znalalzem tylko kilka pytan i
nieprzydatne odpowiedzi z tym problemem. jesli nie ma innego sposobu
jak deintalacja calego debiana, napiszcie, to nie bede czekac na
odpowiedz. dzieki.

--
Pozdrawiam serdecznie:
 mons                          mailto:mons@op.pl