Re: nagrywanie DVD+RW i cdrecord

On Thu, Apr 07, 2005 at 11:14:22AM +0200, Rafał Dąbrowa wrote:
> Witam !

Czesc!

> Jaka wersja cdrecord obsługuje nagrywanie płyt DVD R/RW ?
[...]
> Dostaje komunikat :
>
> ./cdrecord: Found DVD media but DVD-R/DVD-RW support code is missing.
>
> ./cdrecord: If you need DVD-R/DVD-RW support, ask the Author for
> cdrecord-ProDVD.

Tak jak napisano powyzej, musisz miec cdrecord-proDVD. Ja w moim
Sarge'u uzywam nieoficjalnej paczki Daniela Baumanna:

# grep cdrecord /etc/apt/sources.list
deb	http://archive.daniel-baumann.ch/debian/repository sarge cdrecord-prodvd
deb-src	http://archive.daniel-baumann.ch/debian/repository sarge cdrecord-prodvd

Gdybys mial problem z instalacja gotowej paczki w Woody'm,
to sprobuj zbudowac wlasna z pakietu zrodlowego.

Pozdrawiam,

Pawel