Re: GRUB po instalacji XP

On Wed, 6 Apr 2005, Mariusz Ścibiorski wrote:

> Ostatnio padł mi dysk i po skopiowałem systemu z obrazu wykorzystałem
> płytke net-install (SID)
> do instalacji gruba. Zamontowałem partycję i z konsoli  -
> /target/sbin/grub-install /dev/hda

Witam Wszystkich,

dziekuję wszystkim za podpowiedzi. Tak to bywa jak człowiek przyzwyczai
sie do jednej metody, i nie widzi pozostałych możliwości. Z racji
lenistwa nie pogrzebałem w necie i nie znalazłem tego co mi tu
napisaliście. Nauczka na przyszłość, jak coś robisz postaraj się znaleźć
na to jeszcze jedną metodę :)

--
Pozdrawiam Wszystkich
Netoperek