Re: Kernel panic

Grzegorz Kolorz wrote:

> Daj samo CONFIG_DEVFS_FS=y, jesli dawalem CONFIG_DEVFS_MOUNT=y,
> to tez mailem kernel panica.

niestety dalej to samo, wydaje mi sie ze juz przerzcuielm wszystkie
opcje w device section ze scsi i ta  z systemami plikow, kompilowales z
initrd? w googlach jest duzo o tym bledzie, ale jakos nie udaje mi sie
tego ominac i wybrac odpowiednich dla swej konfiguracji :/

kernel panic - not syncing: VFS: Unable to mount root fs on
unknown-block(0,0)

moze jednak pokazesz mi swojego konfiga, a przynajmniej jego
istotniejsza czesc dotyczaca tego bledu, dzieki z gory