GRUB po instalacji XP

Witam Wszystkich,

wróciłem niedawno do Debiana, na desktopie mam SID'a i wszystko śmiga
jak ta lala, no prawie wszystko ale to kwestia dopieszczania. Natomiast
natknąłem się na pewien problem po zainstalowaniu XP(niestety czasami
jeszcze jest mi potrzebny).
Mianowicie, nie potrafię sobie poradzić z przywróceniem GRUB'a po
instalacji XP za pomocą płyty instalacyjnej od Sarge. Instalator chce
instalować BASE system i oczywiście krzyczy, że partycjie, na których ma
zainstalować BASE system zawierają dane. Oczywiście że zawierają
przecież mam już posadzony system :/
Niestety nie poradziłem sobie za pomocą płytki od Sarge, z pomocą
przyszedł Slackware 10.0;
boot, chroot na podmontowaną partycję debiana i grub-install.

Pytanie do bardziej obeznanych użytkowników Debiana:
Czy istnieje prosta metoda przywrócenia BootLoadera za pomocą
instalatora Sarge?

Netoperek