Re: NVIDIA TV-OUT

Jaroslaw Bylina napisał:

He he. Nie myślałem, że będzie to aż tak ryzykowne :). Jestem świeżym Linux'owcem. Dzieki serdeczne za odpowiedź. Skoro mówisz, że lepiej nie ryzykować, będe musiał ręcznie zmieniać plik config'a X'ów.

Przez pomyłkę napisałem do Ciebie a nie ma grupę (nowy komp!!).
Nie chciałem Cię nastraszyć a tylko wyrazić swoją frustrację :)
Mi *to* się stało na laptopie. Prawdopodobieństwa analogicznej
sytuacji na kompie stacjonarnym  CRT jest minimalne - nic się nie bój.

*CO* ci sie stalo, bo nie wiemy? :)
Fakt. Cytuje z listu do Piotra:

<cytat>
He, he. Męczyłem ten problem ze sterownikami ATI i skończyło się
padem karty albo panela LCD (sam nie wiem - ekran czarny jak smoła).
Mój komp w warszawie a teraz siedzę przy czymś baaardzo dziwnym
(wygląda jak kompilacja panela LCD z UPSem).
Zastanów się czy koniecznie musisz mieć ten obraz ... :D
</cytat>

--
Szymon Nieradka