Re: Maciej startx

Bartosz Gogel napisał.
> Owszem bada, ale próbowałem kiedyś zazrzucić xavtv z rpmów na Auroxa,
> którego nie było na płytach,
> niestety nie pamiętach która to była wersja. Po tym jak zmieniłem wersje
> ok. 12 paczek i doszedłem do zależności na
> poziomie różnych wersji libów i gcc powierdziałem głośne k**** i
> wywaliłem ten system
Witam ponownie.
Tak, to prawda i tu rzeczywiscie problem dla distro opartych na
*.rpm POzatym te pakiety czescto choc nie zawsze sa oddzielnie
przygotoweywane dla kazdej distro. Ja niedawno zainstalowalem
Eagle (nazywam go Orlem do wykonywania schematow elektronicznycbh i
projektowania plytek drugowanych) Wzialem go od hrttp://www.cadsoft.de
jako *.rpm uniwersalny dla kardzej rpm-owej distro i on zainstalowal sie
bez problemow. Pomijam problem polagajacy na nadaniu praw zapisu dla
katalogu z binariami przy pierwszym uruchomieniu bodaje /usr/eagle/bin
Pozniej te prawo odebralem. No jedmak najpierw musialem dowiedziec
sie,ze
tego jemu potrzeba.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0