Re: Maciej startx

Bartosz Gogel napisał.
> Z życia wzięte paru moich znajomych i mnie:
> Zaleta Auroxa, Mandaryny i im podobnych - małpowata instalacja, wszystko
> od razu gotowe pod użytkowniaka,
> i nawet nie musisz się przejnować konsolą....ale kto się bawił
> zależnościami pod rpm-ami wie że jak za pierwszym razem ci to
> wyprowadziło z równowagi to już za każdym razem będzie Cię wyprowadzać.
> Poza tym systemy te są zasobo-żerne.
> Co do Debiana - jakoś tak się zdarza że wybierają go zawsze ludzie,
> którzy chcą się pobawić, albo mieć pod ręką coś na czym
> da się wszystko zrobić w 5 sekund (chocież dziwnym trafem na ogół
> [...]
Witam.
Ciekawe co powiedziales. Co do rpm-ow i zaleznosci pomiedzy nimi
dodam, ze w zakresie pakietow bedacych na plytkach z Aurox-em
on bada zalznosci gedy uzyc narzedzia dodaj/usun programy.
Och zywcem od windozy wziete.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0