Re: Maciej startx

Maciej napisał.
> Witam Wszystkich ponownie
> Bardzo cieszę się z odpowiedzi jakie otrzymałem na mój list i za
> Co do Aurox-a i Mendreak-a są to oczywiście bardzo funkcjonalne i
> przyjazdne urzytkownikowi systemy i według mojej opinii zwłaszcza Aurox
> ma duże szanse aby kidyś stać się najbardziej konkurencyjnym systemem
> dla Windowsa - o ile już nie jest?
Witam.
Chyba masz racje. POzatym to bardzo dobre dla popularyzacji Linuxa. A
ktora distro bedzie najbardziej popularna, to juz nie ,az takie wazne.
Moze nia byc i Aurox. Rowniez Linux. :) Debian i tak bedzie miec w
nim wlasne miejsce. Najwazniejsze, zeby Linux jako taki kiedys byl
najpopularniejszy. Oby jak najwczesniej.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0