Dzielenie łącza i samba

Witam wszystkich,
Temat wałkowany pewnie 1000-ce razy, wybaczcie, ale google już przerobiłem i albo jestem za "tempy", albo tak przybity ostatnimi wydażeniami, bo nic nie rozumiem..

Mam świeżo zainstalowany system: Debian Woody v3.0r4, bez Xów (i tak musi zostać), z doinstalowanym pakietem iproute, dhcp i samba. - Jak udostępnić łącze z modemu USB na sieć ethernetową? Najlepiej, by sieć była za NATem i pracował dhcp.
Z góry dzięki!

--
Pozdrowienia,
        MichaŁ DESZCZ                     mailto:michal.md-op.pl

::SpamOut v0.1 >> W adresie "Odpowiedz do" zmień myślnik:- na małpę:@
::Pamiętaj: Ile dasz ludziom dobrego,
                            dwukrotność spowrotem od życia dostaniesz..