Re: Kernel panic

Dnia sobota, 2 kwietnia 2005 23:17, Grzegorz Kolorz napisał:
> No wiec problem wyglada tak,
> sa dwa dyski mam partycje /boot (raid1 /dev/hda1 /dev/hdc1) i reszte
> systemow plikow jest na lvm2 (/dev/hda2 /dev/hdc2) kompiluje swojego
> kernelka i jesli nie wlacze obslugi devfs (CONFIG_DEVFS=y) to
> dostaje kernel panica przy montowaniu glownego systemu plikow.
> Korzystam z udev i obsluga devfs wydaje mi sie zbedna, pozatym
> devfs jest zaznaczony jako przestarzaly i ma byc wkrotce usuniety.
> Testowalem to na zrodlach 2.6.7 do 2.6.11.
> Kompilacja zarowno metoda debianowa jak i tradycyjna.
> Wyglada mi to na buga i nie wiem czy to zglaszac, a moze
> [...]

Mam jadro 2.6.11 i podobny problem tylko w gorszym wydaniu, pomimo

CONFIG_DEVFS_FS=y
CONFIG_DEVFS_MOUNT=y

konczy sie mniej wiecej:

Kernal panic: VFS :Unable to mount root fs on 00:00

Pracujac na jadrze z dystrybucji wszystko chodzi poprawnie, pewnie brakuje mi
jakiegos modulu (w GRUB wszystko jest na 100% dobrze), moze moglbys przeslac
mi na priv swoj config do porownania, a moze ktos z Was zna rozwiazanie?
Jesli potrzeba z checia przesle wiecej informacji

pozdrawiam

--
jid: lukaszp@chrome.pl
gg: 3669560