Re: Ograniczenie pasma Internet->Server

Dnia niedziela, 3 kwietnia 2005 20:06, Bartosz Fenski aka fEnIo napisał:

> `apt-get install trickle && trickle -d 50 apt-get dist-upgrade`
>
> I już masz ograniczone do 50kB ;)

to rozumiem, ale z tego co zrozumialem bedzie lecial plytka "net" do
instalacji systemu, tam korzysta i instalatora, a wy chcecie zeby zmienil
konsole i sie bawil przez apt :) obawiam sie ze nie o to mu chodzilo, no ale
jesli jednak o to to bardzo przepraszam :)
Pozdrawiam
Rafal Plesniak

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c