Re: Ograniczenie pasma Internet->Server

Dnia niedziela, 3 kwietnia 2005 16:32, spoox napisał:
> Witam.
>
> Chce sie zabrac za moja pierwsza instalacje linuxa. Postanowilem ze
> bedzie to debian sarge (instalacja przez internet). Poniwaz chce aby
> instalacja odbyla sie bez "linczu" ze strony innych uzytkownikow sieci
> musze ograniczyc predkosc pobierania paczek. Czy jest jakis program z
> lini polecen podobny w swym dzialaniu i prostocie uzytkowania do
> NetLimiter-a w Windwos?
no tylko ciezko zainstalowac program nie majac jeszcze zalozonego systemu...
przynajmniej nie znam takiego rozwiazania, no ale bez wpadania w przesade
przy instalacji tez nie oczekuj super cudow od serwera wysylajacego, pewnie
bedziesz mial okolo 100kbps/s max (oczywiscie zakladajac ze lacze twoje to
wyrobi), a ta godzinke to wytrzymaja. Ciagnij i nie przejmuj sie :)
Pozdrawiam
Rafal Plesniak

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c