Kernel panic

No wiec problem wyglada tak,
sa dwa dyski mam partycje /boot (raid1 /dev/hda1 /dev/hdc1) i reszte
systemow plikow jest na lvm2 (/dev/hda2 /dev/hdc2) kompiluje swojego kernelka i jesli nie wlacze obslugi devfs (CONFIG_DEVFS=y) to dostaje kernel panica przy montowaniu glownego systemu plikow.
Korzystam z udev i obsluga devfs wydaje mi sie zbedna, pozatym
devfs jest zaznaczony jako przestarzaly i ma byc wkrotce usuniety.
Testowalem to na zrodlach 2.6.7 do 2.6.11.
Kompilacja zarowno metoda debianowa jak i tradycyjna.
Wyglada mi to na buga i nie wiem czy to zglaszac, a moze
ktos wie jak to ugryzc.

--
kajko