Re: startx

On Mar 31, 2005 10:13 AM, Mikołaj Menke <clauz@epf.pl> wrote:

> A mnie Debian. Ja zaczynałem od niego i na nim zostałem, wszystkiego sam
> się uczyłem, kolega tylko mi zainstalował Potato. Tym bardziej nie
> rozumiem dlaczego Debian nie nadaje się dla początkujących.

Też nie rozumiem.
Przez przypadek wszedłem kiedyś na stronę www.damnsmalllinux.org i
siedziałem na tym systemiku przez 1 rok bo miałem strasznie słabego
kompa.. ;] rotfl
Potem po drodze mi ktoś powiedział ze istnieje coś takiego jak LINUX i
DEBIAN... zacząłem sobie stawiać jakieś usługi, serwery , tak dla
zabawy, a teraz nawet mi za to płacą.

Zaznaczam że na początku na liście na damnsmalllinux.org miałem pytania w stylu
"nie startuje mi serwer X, co mam zrobić" i miałem tego farta (na
prawde wielkiego farta) ze zamiast "google.com" ,dostaawałem pełną
odpowiedź, z czym co gdzie i jak zrobić.. ale to były początki
damnsmalllinuxa :)

Więc jeśli ktoś początkujący będzie pytał się o jakieś totalne bzdety
, to może lepiej go nie zniechęcać ?

> A dla mnie nie, najważniejszy jest shell. ;-)
> Pozdrawiam!

Shell R()()x :}

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz