Re: Ping

gentoo2@o2.pl napisał(a):
> Witam,
> a to ciekawe bo w metrologii telekomunikacji znalazlam rowniez
> okreslenie dewiacji.
> Ba, nawet natknelam sie na okreslenie z zakresu statystyki:
> "dewiacja, maksimum i minimum sredniego odchylenia standardowego ",
> i chyba lepiej pasuje niz "srednie odchylenie standardowe odchylenia
> standardowego" :p hahaha
> Wiec jak to jest po polsku czy nie ??, zreszta w terminologi
> technicznej to dosc czesto spotykane okreslenie.
> Pozatym odchylenie standardowe to nie to samo chyba co srednie
> [...]
Witam.
Dewiacja delta f w telekomunikacji zwiazana jesz z modulacja
czestotliwosci FM.
Ona oznacza odchyenie od czestotliwosci srodkowej fali nosnej w.cz.
wywolanej sygnalem modulujacym. Podobnie jest w modulacji fazy PM.
Tu jednakze stgnal modulujacy bezposrednio zmienia faze.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0