Re: Odświeżanie

Witam!!!

Zatem przepraszam bardzo mocno, ze w blad wprowadziłem, było to calkowicie nie świadomie. Caly czas sadzilem ze Debian jak i inne dystrybucje linuxowe uzywa xorg’ow. I tylko tym się kierowałem odpowiadajac na tego posta. Coz, w takim razie duzo trzeba jeszcze zrobic by Linux w miare jakos sie ustandaryzowal, bo chyba wtedy latwiej bedzie nowym użytkownikom poruszac sie po nim… Choc tutaj pewnie zaczyna się of topic, wiec postawie lepiej „.”. ;-)

Serdecznie pozdrawiam

Marcin

Znajdz sobie auto na wiosne! >>> http://link.interia.pl/f186b