Re: startx

a nie prościej było napisać
masz nie skonfigurowany serwer X, trzeba go skonfigurować informacje o tym jak skonfigurować znajdziesz w googlach.

Moim zdaniem najlepiej będzie jak zaktualizujesz sobie dystrybucje debian'a do debian sarge, są 2 sposoby jak to zrobić, albo ściągniesz sobie wersje net install debian sarge i zainstalujesz go raz jeszcze bo z tego co widzę robiłeś to 15x albo znajdziesz w inecie podręcznik DEBIAN REFERENCE tam jest to bardzo ładnie opisane jak przejść z wersje stabilnej do testowej. Wogóle ten podręcznik polecam nie zależnie od metody jaką sobie wybierzesz, dużo ciekawych rzeczy tam jest. Sam jestem początkującym użytkownikiem, mam dość tekstu RTFM, dokumentacji do linuxa w swoim życiu przeczytałem tyle, że sam sobie sie dziwie że jeszcze mam ochote na linuxy. Debian woody, jest stosunkowo starą dystrybucją i posiada stare wersje pakietów, fakt że można dograć nowsze, ale najlepiej przejść odrazu do dystrybucji testowej.
życzę powodzenia w zagłębianiu wiedzy na temat debiana

ps. do zaawansowanych użytkowników debiana
czy nie lepiej jest dać konkretną odopowiedź na prosto postawione pytanie nawet jak z waszego punktu widzenia jest błache i następnie odesłać do manuali, googli i bóg jeden wie jeszcze czego? tylko zrobić taki całkowity OT????????

pozdrawiam linuxowy noob
--

	share & respect