Re: startx

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Krzysztof Zubik napisze:

> No coz jezeli juz tyt rozmowe tak prowadzimy ja jreszcze bardziej
> polecam Aurox, lub Mandrake. Mnie Aurox wydaje sie lepszy.
> Co do Midnight commander Aurox ma go juz w sobie i nie trzeba
> go oddzielnie doinstalowywac. Jak dla mnie on najwazniejszuym
> pod konsola.

Ja się kiedyś załamię...

PS.

Hipotetyczna lista właścicieli Hond:

 Q: Cześć, kupiłem hondę vx8 i wszystko działa, tylko nie wiem gdzie się
    nalewa płynu do spryskiwaczy. Pomożecie?
 A1: Jeśli jesteś początkujący w samochodach to kup sobie lepiej fiata,
     albo jeszcze lepiej daewoo. Tam łatwo znajdziesz wlot do zbiornika
     płynu do spryskiwaczy.
 A2: Jeśli już taką rozmowę prowadzimy, to polecam renault. On ma już
     nalany płyn do spryskiwaczy i nie trzeba dolewać.

PPS. Czekam z niecierpliwością na dalsze rady doświadczonych
     użytkowników debiana.

PPPS. ---> DEBIANA <---

Jacek Kawa  **Normalność to średnia statystyczna**.