Re: startx

Bartłomiej Grasza napisał.

> Jeśli jesteś baardzo początkującym i chciałbyś nie zrazić się do linuxa to
> (zaraz zostanę pojechany przez wszystkich z tej grupy) polecam prostszą
> dystrybucję, np. Suse.
> Gratuluję zainstalowania mc, też kiedyś byłem dumny z tego powodu :)
Witam.
No coz jezeli juz tyt rozmowe tak prowadzimy ja jreszcze bardziej
polecam Aurox, lub Mandrake. Mnie Aurox wydaje sie lepszy.
Co do Midnight commander Aurox ma go juz w sobie i nie trzeba
go oddzielnie doinstalowywac. Jak dla mnie on najwazniejszuym
pod konsola.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0