Re: startx

Cytat Super Maciej <ansim11@wp.pl> z dnia Wed, 30 Mar 2005 22:59:05
+0200:

> Cześć
> Jestem nowym użytkownikiem Debiana 3.0 (albo, może lepiej zamierzam
> być), i chciałbym się zapytać jak uruchomić X-window z trybu
> tekstowego, w jakim uruchamia mi się Debian. Przeinstalowywałem go już
> chyba z piętnaści razy i nie mogę załapać gdzie robię błąd? Być może

Jak już tyle razy instalowałeś, to radziłbym Ci zainstalować jeszcze raz
ale tym razem 3.1 czyli Debian testing/sarge :)

http://www.debian.org/devel/debian-installer/

Instalacja łatwiejsza i o wiele nowsze oprogramowanie (jakieś 2 lata
już chyba hehehe). Upgrade do sarge czeka Cię tak czy inaczej. :]

--
Cyb.org