Re: kamerki internetowe usb

Mikołaj Menke napisał.
> http://rtfm.bsdzine.org/
Dobre to i tu nasz nowy kolega moze nieco zdziwic sie gdy
zobaczy link dotyczacy netykiety, a nie kamer internetowych. Mnie
wydaje sie, ze jemu potrzeba linuxowych programow do obslugi
internetowych kamer. Rzeczywisce na poczatek mozna poprobowac poszukac
ich w
googlach linuxowych. Moze na pocatek pod
http://www.google.pl/linux?hl=pl&q=kamery%2Binternetowe&btnG=Szukaj+z+Google%21&lr=
no i kolejnymi pokazanymi poprsez google linkach. Mozna rowniez
pobawic sie wporowadzanym do googli slowem kluczowym.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0