Re: Odświeżanie

On Mon, Mar 28, 2005 at 06:49:35PM +0200, e-gore wrote:
> Witam.
>
> Mam chyba dość banalne pytanie. Jak sprawić abym mógł zwiększyć
> rozdzielczość ekranu na 85Hz. W tej chwili przy 1024x768 odświeżanie
> wynosi jedynie 61Hz - wyższe wartości się nie pokazują w ogóle, a jest
> to bardzo męczące dla oczu. Sprzęt na pewno uciągnie więcej...

Nie wiem czy nie ma prostszego sposobu ale poszukaj informacji na temat opcji
ModeLine w pliku XF86Config. Na necie sa generatory sluzace do tworzenia
trybow graficznych dla konkretnych rozdzielczosci i odswierzan. Nie podam w
tej chwili linku ale pamietam, ze nie mialem problemow z wygooglowaniem tego.

Krzysztof Andrelczyk