Re: Wypalanie DVD

On Fri, 25 Mar 2005 10:58:46 +0100, Wojciech Ziniewicz
<wojciech.ziniewicz@gmail.com> wrote:

> Tutaj akurat nie tylko plextor. LG ,NEC i nawet samsung świetnie
> spełniają swoje zadanie.

Osobiście nie tknąłbym kijem LiteOn'a.
Miałem 4 modele (812,832,1633,1635), dwa się zwaliły przy wypalaniu
LeadOut na płycie. Skonczyło się reboot'em i serwisem.

> tutaj standard nie ma znaczenia. Polecam po prostu DOBRE płytki - np.
> Verbatim czy TDK

Polecam Platinum +R, tanie i dobre. LiteOn wypalał je lepiej niż Verbatimy
(sprawdzone wielokronie kprobe2).

--
Regards
Karol Krzak