Re: Knoppix

On Thursday 24 of March 2005 16:43, Krzysztof Jastrzębski wrote:
[pozytywy_o_knoppiksie]
[...]

> Po prostu bajka !

Rzeczywiście. Knoppix w pewnych sytuacjach potrafi mile zaskoczyć. :-) Fajnie
go rozdać osobom, co z Linuksem niewiele mają do czynienia. Mam znajomego,
którego syn twierdzi, że Knoppix to najlepsza gra pod słońcem (tutaj chodzi o
puzzle pubble, ale już utarło się, że to knoppix)

[...]

A wystarczyło FAQ przeczytać...

http://tinyurl.com/5ezx2

Pozdrawiam. ;-)

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]