MX700 + SID

Witam Wszystkich,

postawiłem sobie wreszcie w domku Debiana. Poszło całkiem gładko jak już
przeczytałem dokładnie dokumentację od nowego instalera dodanego do
Sarge. Wszystko chodzi jak należy, co prawda nie jest wszystko
najświeższe (KDE,Gnome) ale na tym mi nie zależy, używam XFCE. Udało mi
się skonfigurować system tak jak chciałem. Wszystkie programy, to czego
potrzebuję. W międzyczasie próbowałem odpalić moją myszkę MX700, i tu
pojawił się problem.
Więc tak:

XF86Config-4:

Options "ZAxisMapping"	 "6 7"
Options "Buttons"	"7"

~/.Xmodmap

pointer = 1 2 3 6 7 4 5

Tak działało pod Slackiem, pod Debianem też powinno. No ale nie działa,
nie wiem co źle zrobiłem ale xmodmap tak jakby się nie odpalał przy
starcie X'ów. Wnioskuję to po tym, jak już w X'ach odpalam pod konsolą takie
polecenie:

xmodmap -e "pointer = 1 2 3 6 7 4 5"

po wydaniu tego polecenia, myszka działa tak jak należy, tzn: mam
wszystkie przyciski działają zgodnie z ich przeznaczeniem.

O czym jeszcze mogłem zapomnieć ?
Serdecznie dziękuję za jakiekolwiek sugestie. Dodam jeszcze tylko, że
po zainstalowaniu systemu bazowego zmieniłem sobie sources.list na
"unstable" i cały system przeszedł upgrade. Później wszystkie paczki
nowe dociągane sgodnie z repozytorium SID.

Pozdrawiam wszystkich

--
Netoperek