apache 1.3.33 i mod_chroot

Witam!

Po ostatnim włamaniu na jeden z moich serwerów WWW postanowiłem przetestować jakieś mocniejsze zabezpiecznia swojego serwera. Zainstalowałem sobie z paczki na sarge moduł do Apache'a o nazwie mod_chroot, wszystko działa pięknie tylko jakoś nie moge teraz ze stron wysyłać maili. Niby zainstalowałem ssmtp jak radzili w dokumentacji ale nic sie nie dzieje a gotowe fora zgłaszają błąd wysyłki a
funkcja mail nie wysyła nic ani nawet błędu nie zgłasza....

Ma to ktoś wogóle u siebie zainstalowane?