apache - webdav - webcal - evolution

Witam

Próbuję skonfigurować apacha z modułem mod_dav wg. opisu
http://www.mayin.org/aragorn/computers/Mod_DAV.html Chciałbym używając w
domu evolutiona (2.0.4) i w pracy Outlooka (wersja pełna) używać jednego
kalendarza.
Pomimo przejścia całej ścieżki konfiguracji ze strony z powyższego linka
nie udaje mi się dodać żadnego terminu. Niby tworze kalendarz na sieci
web (evolution), ale jak próbuje dodać nowy termin to wszystkie pola są
nieaktywne. Link podaje w postaci: http://mojserwer/kal.ics
Dziwne jest to, że w żadnym miejscu nie pyta mnie o użytkownika i hasło.

Na serwerze jest Debian Woody z apachem 1.3.26.

Czy mógłby ktoś poratować linkiem/opisem jak takie coś zrobić?
--
Pozdrawiam, Dominik