Re: Apt-get i parę innych pytań

3. Jak w Debianie wygląda używanie dyskietek :/
Nigdy mnie to za bardzo nie interesowało bo dyskietek nie używam ale po wsadzeniu dyskietki montuje ją i odmontować już nie chce "Device is busy" pomimo że device busy wcale nie jest,

Użyj lsof, aby się dowiedzieć, co ją blokuje. U mnie zazwyczaj jest to
FAM. Wystarcza wtedy, że zamknę wszystkie programy z niego korzystające
(np. nautilus), a w konsoli wyjdę z katalogu dyskietki.
Może poprostu odmontować z poziomu Nautiliusa... nie wiem - nie mogę sprawdzić
bo nie mam stacji dyskietek (tego archaizmu już dawno nie powinno być).