Re: freeradius z src-deb

> checking for gdbm.h... no
> checking for gdbm_open in -lgdbm... no
> checking for gdbm_fdesc... (cached) no
> configure: error: set --without-rlm_counter to disable it explicitly.
> configure: error: ./configure failed for src/modules/rlm_counter
> make: *** [build-simple] Błąd 1
>
> Rozumiem, że jest problem z z modułem rlm_counter i można
spróbować paczkę bez
> niego. Niestety nie jestem pewiem jak to zrobić, gdyż wpisanie:
> #DEB_BUILD_OPTIONS="--without-rlm_counter"
> #debian/rules build

Witam
Mialem podobny problem brak TLS ale kompilacjia po wielu probach
przechodzi trzeba doinstalowac duzo bibliotek zeby poszly wszystkie
moduly z radiusa.
Nie pamietam teraz wszystkich ale moge to sprawdzic i wyslac liste,
ja kompilowalem na stable z cvs-a.
Wydaje sie ze brakuje tu "gdbm.h" to jakis plik naglowkowy nie wiem
moze trzeba doimstalowac krernel-heders ale tak jak pisalem nie
pamietam ale moge sprawdzic w miedzy czasie zapraszam na
www.softel.pl/public/radius/.